Kasutustingimused

E-POE KASUTUSLEPING

Küttemeister OÜ, registrikoodiga 11370711, aadressiga Keila, Ülejõe tee 2 (edaspidi Müüja) ja klient, kes vormistab kyttemeister.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Tellija), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

1. ÜLDINE
1.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2 Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavatesse E-poe toodetesse ja teenustesse muudatusi.
1.3 Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Kasutuslepingut ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest Tellijale.

2. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
2.1 E-poes olevad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes näidatud toodete juures on tootepildid ja kirjeldus. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Müüja Tellijaga ühendust. Sellisel juhul pakutakse välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Tellija ei ole uute tingimustega nõus võib tellimusest keelduda ja Ostjale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
Ettetellitava toote tarneaja pikkus sõltub kauba olemasolust tootja laos ja transpordivõimalusest. Tarneaja täpsustamiseks Tellijat huvitava kauba kohta saab ühendust võtta e-posti aadressil: info@kyttemeister.ee
2.3 Ostuprotsess
2.3.1. Toodete lisamine ostukorvi
Valige sobivad tooted ning lisage need ostukorvi klikates nupul „Lisa korvi”. (toodete ostukorvi lisamine ei kohusta teid valitud tooteid ostma. Jätkake ostukorvi täitmist seni kuniks olete lisanud kõik vajaliku. Ostukorvis olevate toodete vaatamiseks (ja ostukorvist eemaldamiseks) valige “Ostukorv”. Ostukorvis saab toodete koguseid suurendada ja vähendada.
2.3.2. Logimine. Esmase ostu puhul võib Tellija end registreerida püsikliendiks (eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, kontakttelefon, kättetoimetamise aadress, kauba vastuvõtja telefoni number, postiindeks jne). Iga järgmise ostu puhul on vaja sisestada ainult e-posti aadress ja salasõna.
Andmed on vajalikud arve esitamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Kliendi poolt esitatud andmed loetakse konfidentsiaalseks ja ei edastata neid kolmandatele osapooltele välja arvatud kauba kohaletoimetamiseks ja muudel seaduses ettenähtud juhtudel.
Tellija kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.3.3. Kauba kohale toimetamine. Kaupa tarnime Eestis. Ostjal on õigus valida kolme erineva kauba kättesaamisviisi vahel:
1) Tellija tuleb ise kaubale järgi Müüja esindusse, Keila, Ülejõe tee 2 või organiseerib ise transpordi. Kui Ostja on valinud kauba kättesaamisviisiks kaupadele ise järele tulemise, siis informeeritakse Ostjat telefoni või e-posti teel eelnevalt ette, kui tema poolt tellitud kaubad on valmis väljastamiseks. Vastav info edastatakse Ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 2
tööpäeva jooksul raha laekumisest Müüja arveldusarvele. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Ostjale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Ostjaga.
2) Itella Smartpost, DPD ja Omniva pakiautomaadid (kui kaup sobib mõõtmetelt ja kaalult)
3) kuller (arveldatakse eraldi, hind sõltub kauba suurusest ja kogusest, hind ei kajastu ostukorvis)
2.3.4 Maksmine ja tellimuse kinnitamine.
1) Maksmine pangaülekandega.
2) Maksmine sularahas – tarnides kohapealt on võimalik maksta sularahas Müüja esinduses.
3) Maksmine pangakaardiga – tarnides kohapealt on võimalik maksta pangakaardiga Müüja esinduses.
4) Maksmine pangalingiga.
Pärast tellimuse kinnitamist saadab programm Tellija e-posti aadressile tellimuslehe ning arvega maksmise puhul ka automaatselt koostatud arve. Kui makse ei ole tellimuse eest eelnevalt väljatoodud päevade jooksul laekunud, tellimus tühistatakse, juhul kui ei ole teisiti kokku lepitud (kui kiri ei jõudnud Tellijani, kontrollida meiliprogrammi spam/junk kausta).

3. HINNAD
3.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes, hinnad sisaldavad käibemaksu.
3.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes müüdavate toodete hindu.
3.3. Kui Müüja on E-poes muutnud hindu peale Tellija poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Tellijale vastavad tellitud tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ei Müüjal ega Tellijal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. KAUBA VÄLJASTAMINE JA TARNE
4.1 Kaup väljastatakse peale raha laekumist 2-4 tööpäeva jooksul vastavalt Tellija poolt valitud tarneviisile.
Juhul, kui Tellija poolt tellitud toote puhul ilmneb, et toote tarnimine lubatud tähtaja jooksul ei ole võimalik, teatame sellest Tellijale (telefonitsi või e-posti teel) esimesel võimalusel. Lisaks anname teada uue tarne tähtaja. Juhul, kui kaotate toote vastu huvi pikema tarnetähtaja tõttu, on Tellijal õigus oma tellimus tühistada. Tasutud summa tagastatakse.
Müüja toimetab toote(d) Tellijani ostu vormistamisel määratud aadressile.
Tellija poolsel tarnel on eelnevalt vajalik kokku leppida järgitulemise aeg e-posti aadressil info@kyttemeister.ee või telefoni teel 655 6680.
Tellijal on kohustus kaubale järgi tulla kuni 7 tööpäeva jooksul.

5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOOTE TAGASTAMINE

5.1. Tellijal õigus 14 päeva jooksul peale tarnet oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada, saates e-posti aadressile info@kyttemeister.ee vastavasisulise teate. Kindlasti märkida juurde müügiarve number, oma arvelduskonto number ning kontaktandmed. Tasuta taganemisõigus kehtib tavahinnaga toodete ostu puhul. Soodushinnaga või kampaania toodete tellimusest taganemise puhul, kui tellimuse eest on juba tasutud, on Müüjal õigus nõuda Ostjalt tellimuse käsitlustasu, mis võrdub 10% tellitud toote maksumusest, mis peetakse Müüja poolt kinni Ostjale tagastatavast rahast. Tagastatud toode peab olema terves originaalpakendis ja seda ei tohi olla kasutatud ega muul moel vigastatud. Tellimusest taganemise korral tagastatakse Tellijale ostu eest tasutud summa ilma kauba kättetoimetamise postikuluta, Tellija poolt näidatud pangakontole esimesel võimalusel. Toote tagastamisel kannab toote tagastamisega seotud kulud Tellija. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.

6. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
6.1. Tellija annab selge ja teadliku nõusoleku Müüjale enda isikuandmete töötlemiseks.
6.2. Tellimuse esitamisel Tellija poolt sisestatud Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Tellijale.
6.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
6.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Tellija tellimuse kohta (eesnimi, perekonnanimi, e-post, tänav, maja, korteri number, postiindeks, asula või linn, riik, telefoninumber, sünniaasta, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud informatsioon).
6.5. Müüja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele, va EV seadusandluse poolt ettenähtud juhtudel.
6.6. Tellijal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
6.7. Tellija annab Müüjale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud e-posti aadressil tellimuskinnituse.
6.8. Tellija annab Müüjale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud e-posti aadressil juhul, kui Tellija on märkinud ära vastava nõusoleku registreerumise lehel linnukesega.
6.9. Küttemeister OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

7. KASUTAMISTINGIMUSED
7.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Tellijale kohustuslik.
7.2 Tellimuse esitamisel “Palun kinnitage oma tellimust, vajutades “Esita tellimuse” nuppu, nõustub Tellija, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Tellija ja Müüja vahel tekkinud lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse. E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni
esitamise tähtaeg, millest esimese 6 kuu jooksul teeb vea põhjuse kindlaks Müüja.
8.1 E-poest ostetud toote puhul on Müüja kohustus vastutada tootel ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates toote Tellijale üleandmisest (VÕS § 218 lg 2).
8.2 Toote puuduse ilmnemisel peab Tellija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1).
8.3 Tellija võib kaebuse esitada mistahes vormis. Soovitada võiks aga Tellijal esitada kohe kirjalik (kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis) kaebus (TKS § 19 lg 1).
8.4 Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1) Tellija nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) toote või teenuse puudus;
4) kauplejale esitatav nõue
5) viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele (TKS § 19 lg 3, 4).
8.5 Müüja peab Tellija kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse vastuvõtmist samas vormis kinnitama (TKS § 19 lg 5).
8.6 Müüjal on tarbijakaitseseadusest tulenev kohustus vastata Tellija kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul (TKS § 19 lg 6)
8.7 Kui Müüjal ei ole võimalik 15 päeva jooksul tarbija kaebusele vastata, peab ta kirjalikult sellest Tellijat teavitama, viivitust põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja vastamiseks (TKS § 19 lg 6).
8.8 Kui Müüja jätab tarbija pretensiooni rahuldamata või osaliselt rahuldamata, peab ta seda tarbijale kirjalikult põhjendama (TKS § 19 lg 7).
8.9 Kui Müüja ei täida oma lubadust tähtaja jooksul kaebust lahendada, loetakse, et ta on keeldunud kaebuse lahendamisest (TKS § 19 lg 8).
8.10. Ekspertiisi teostab Küttemeister OÜ või toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
8.11. Sõltumatu ekspertiis- kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul kui klient ei ole Küttemeister OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul
8.12. Pretensiooni võib esitada toote- ja paigaldusvigade kohta
8.13. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast
8.14. Pretensiooni esitamise aluseks on müügiarve.
8.15. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Küttemeister OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.
8.16. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Küttemeister OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.
8.17. Küttemeister OÜ remondi- ja garantiitingimused.

Saada meile päring

    Soovid lisainfot? Saada meile päring ja vastame esimesel võimalusel.





    Paigaldus

    Kui soovid abi kütteseadmete paigalduse osas, siis võta meiega kindlasti ühendust.

    Hooldus

    Korraline hooldus aitab oluliselt pikendada seadmete eluiga.

    Varuosad

    Pakume varuosasid meie poolt esindatavatele brändidele

    lisatud ostukorvi